Orange Bud od Lord Haze

Ze strony producenta:

 • THC / THCA: <0,2%


• CBD / CBDA: do 11%

• UPRAWA: Outdoor

• TYP: Sativa

• AROMAT: Cytrusowy

• KRAJ POCHODZENIA: Portugalia

Wygląd opakowania
Susz znajduje się w szczelnym plastikowym pojemniczku z kolorową grafiką (przypomina mi landrynki). Nie zawiera saszetki Boveda/Integra Boost. Szkoda tylko, że topki wewnątrz się przesuwają i robi się miał.

Zawartość opakowania: 1g

Cena: 24 zł

(Naciśnij, żeby zobaczyć w pełnej rozdzielczości) 




Wygląd suszu
Średniej wielkości topki, o zbitej i twardej strukturze. Trichomy są widoczne, trochę lepi się do palców. Żeby skruszyć susz ręką, trzeba użyć siły. Jak byśmy łamali ugotowaną modelinę.

Zapach
Cytrusowo-ziołowy z nutą trawy cytrynowej.

Smak
Ziołowo-konopny. Szybko się kończy (po 3 buchach). Powiedziałabym, że jest obecna lekka goryczka.

Para
Umiarkowana ilość, stopniowo się zmniejsza i parzy w gardło pod koniec 4 minutowej sesji (mimo, że użyłam mini bubblera). W pomieszczeniu czuć intensywnie kadzidłem.

Działanie
Już w czasie waporyzacji polepszył mi się oddech, poczułam się rozluźniona. Producent pisze o zawartości cbd do 16%, jednak ja oceniam na 12%. Jeszcze zdarzyła mi się śmieszna sytuacja- zamiast włączyć kran - włączyłam prysznic i się cała namoczyłam. 🤣
Wyostrza mi węch i wzmaga apetyt.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Greenout Fresh Bomb Lemon Haze

Royal Cheese od Lord Haze

Fresh Bomb strong Bubble Gum Zkittlez